Ofte stillede spørgsmål | Dedicare Danmark

Ofte stillede spørgsmål

Her finder du svarene på de spørgsmål, som vi oftest får:

Hvorfor skal jeg vælge Dedicare?

Dedicare brænder for at hjælpe med at finde konsulenter med den rette faggruppe og de rette kompetencer inden for det sundhedsfaglige område.

Som Nordens største bureau indenfor det sundhedsfaglige område, kan vi hurtigt og effektivt give dig engagerede og kompetente konsulenter til den rette pris. De interne medarbejderne du har kontakt med i Dedicare er alle sygeplejersker, hvilket betyder at du kan bruge os som sparringspartner, samtidig med at vi også kan sætte os ind i de behov du har i forhold til sundhedsfaglige konsulenter.

Hvordan kan Dedicare garantere at konsulenter har de rette kompetencer?

Med mere end 20 års erfaring, har vi udformet en effektiv og sikker proces når der ansættes konsulenter. Alle konsulenter fremviser blandt andet eksamensbeviser, straffeattest og signeret CV. Der tages altid referencer på vores konsulenter inden de sendes ud i et vikariat. Såfremt vores konsulenter har en autorisation, så checkes denne selvfølgelig hos Styrelsen for patientsikkerhed. Med vores lange erfaring og sundhedsfaglige baggrund, er vi meget opmærksomme på at vores konsulenter kan indfri de kompetencer som vores kunder ønsker. I hele processen har kunden og konsulenten kontakt med den samme medarbejder i Dedicare, som alle har en sundhedsfaglig baggrund.

 

Hvad kan Dedicare tilbyde?

Dedicare hjælper med at tage ansvaret for at de konsulenter vi sender, har de rette kompetencer og at de er fuldt ud orienteret om hvad arbejdet omfatter. Dedicare tilbyder konsulenter til kortere eller længerevarende vikariater. Derudover tilbyder vi rekruttering til faste stillinger, og vi kan ydermere bemande hele afdelinger i den periode det måtte ønskes.

Hvordan kommer man i kontakt med Dedicare?

Dedicare kan kontaktes på telefon +45 5386 4646 eller der kan sendes en mail på info@dedicare.dk. Der er også mulighed for at sende en mail fra vores hjemmeside via kontaktformular.

Hvad skal jeg gøre hvis jeg ikke er tilfreds med konsulent?

Tag altid kontakt til Dedicare såfremt der måtte opstå spørgsmål omkring en konsulent. På denne måde finder vi sammen den bedste løsning.

Hvad betyder navnet ”Dedicare”?

Ordet ”care” henviser til at vi arbejder inden for det sundhedsfaglige område, men for os betyder det mere end det. Vi har et humanistisk syn på mennesker, særligt i forhold til vores vikarer og medarbejdere. Det engelske ord ”dedication” udtrykker en anden side af vores måde at være på. Vores medarbejdere er engagerede og entusiastiske og brænder for at finde konsulenter med de rigtige kompetencer til hospitaler og primærsektoren i hele Norden.